Якби я аналізувала передвиборну кампанію (читати політтехнологам)ПолитикаСтатья - Контент-издательство WebTexts


Вход | Контакты
Главная | Статьи | Новости | Пресс-релизы | Интернет ресурсы | Как работает
Главная > Публикации > Политика

Якби я аналізувала передвиборну кампанію (читати політтехнологам)

Источник: ХайВей | Прочитать на источнике


Після завершення виборчої кампанії, логічним закінченням якої є голосування, виборчий штаб повинен підвести підсумки виборів.

Технологічний аналіз виборів повинен проходити паралельно з фінансовим аналізом, наприклад, аналізом кількості затрачених фінансових ресурсів у зв’язку з ефективністю використаної технології. Наприклад, наскільки виявилася ефективною кампанія «від дверей до дверей» у районі, де проживають особи з високим достатком. Для цього і використовується технологічний аналіз, щоб у майбутньому врахувати всі недоліки та переваги затратного методу агітації або винайти збалансоване фінансування затратних менш ефективних и дешевих більш ефективних методів агітації.

Щоб зробити висновки про перебіг всіх етапів виборів, необхідно врахувати багато аспектів, наприклад: вартість політичної реклами в «прайм-тайм» на загальнонаціональному каналі чи просто її ефективність відносно часу її демонстрування. Однак, технологічна методика включає врахування значно ширшого кола аспектів (змінних), які пливають на значення ефективності того чи іншого методу агітації.

Технологічний аналіз перебігу виборчої кампанії застосовується не тільки для обрахування методів агітації. Аналіз дозволяє виявити та виміряти кількісно ті аспекти виборчої кампанії, які є скоріше якісними. Іншими словами, аналіз дозволяє виміряти складові політичної технології: політичну стратегію та політичну тактику виборчої кампанії, як в окремих районах міста чи по всій області, як на загальнонаціональному, так і на місцевому рівні.

Одним із недоліків аналізу є те, що він потребує достатнього штату штабних аналітиків, відтак певної довіри для нерозголошення стратегічно важливих відомостей впродовж виборчої кампанії. Крім того, аналіз потребує додаткової розробки у зв’язку з особливостями партійної структури, а також у зв’язку з розгалуженістю партійних осередків на місцях.

Однією з переваг такого аналізу є те, що можна застосовувати статистичні дані, які приносять агітатори на місцях, звичайно із врахуванням найнижчої межі похибки. Проте не слід забувати про те, що агітатори можуть поставитись недобросовісно щодо дорученої їм роботи. Технологічний аналіз дозволяє проаналізувати фінансовий, психологічний, стратегічний аспект виборчої кампанії.

Тому технологічний аналіз – це комплекс заходів, який дозволяє в першу чергу, перевести якісний показник в кількісний, проаналізувати ефективність проведеної виборчої кампанії.

Технологічний аналіз передбачає розгляд виборчої кампанії як довгострокової реалізації певного генерального плану. З літератури по політичним технологіям, генеральний план виборчої кампанії – це розроблена працівниками штабу стратегія з метою досягнення їхнього кандидатом (партією) перемоги на виборах.

Звичайно, специфіка головного суб’єкта виборчої впливає на проведення виборчої кампанії, а в кінцевому результаті на складовість технологічного аналізу. Для єдиного кандидата – складовість технологічного аналізу полягатиме в зборі та опрацюванні інформації для одного суб’єкта, для партії – в сукупності інформації, до прикладу, про першу п’ятірку плюс кандидати на місцях.

В технологічному аналізі важливий такий чинник як територіальний устрій країни. Наприклад, для України як унітарної держави технологічний аналіз включатиме дані згідно районного масштабу, обласного, загальнонаціонального. Проте, не забуватимемо про Автономну Республіку Крим, яка має власні органи влади, що ускладнюватиме технологічний аналіз.

Відтак, технологічний аналіз може бути проведений досить швидко, у зв’язку з цим можуть бути надані рекомендації. Також впродовж технологічного аналізу можна виявити ті аспекти, які найбільш всього цікавлять керівництво штабу за будь-якими параметрами, заданими кампанією.




Статьи в разделе

Перші особи держави почали масово говорити про справжню демократію

Останнім часом помітно почастішали зустрічі представників влади із засобами масової інформації. Вони спілкуються з журналістами, ходять на різноманітні ток-шоу, дають інтерв’ю, відкрито дебатують із опонентами. Правда, серед коаліціантів найчастіше у ток-шоу світиться мега-демагог Тарас Чорновіл – майстер перекручування та знаходження своєї відповіді на будь-яке питання. Інші просто не справляються зі шквалом критики опозиціонерів. Однак і інші роблять помітні успіхи у сфері спілкування через ЗМІ з народом.

Луценко повторяет "прецедент Тимошенко"

Влада сіє забуття...

З часу проголошення незалежності України ми не мали влади української. Були і уряди, і президенти, „примазані” до ситуації, але по суті з поглядами, сформованими в дусі „одної шостої” планети, або „великой и недилимой”. Далі жовтневого перевороту в нашій історії нічого не бачили й бачити не хотіли - зашорені „Кратним курсом ВКП (б)”. А якщо захищали щось українське, то тільки те, що було у їхніх власних мішках, розміщених на нашій території.

Доминирование

Последние события показывают, что антикризавеки имеют шанс набрать необходимые 300 «бойцов».

Майдану-2 не быть! Не дай себя обмануть

В очередной раз народ пытаются сделать разменной фигурой Украинской политики. Собирая под знаменами «виртуальной» оппозиции не довольных нынешней властью людей, планируется создать образ некоего выбора. Правда, в том, что выбора на самом деле нет.

 
Добавить
Добавить статью
Добавить новость
Добавить пресс-релиз
Добавить ссылку

Тэги

Новые авторы
Рекламное Агентство ASTRA
Юрий Шаталин
Наталья Урусова
icg.kiev
Володя Антонов
Сергій Караванець
Кристина Осипова
eurasia
Элли Лордон
Елена Ломова
Анна Якименко
Оксана Иванова
Иван Кусков
Анастасия Воронова
Владимир Макаров
Марина Демкина
Александр Левин
Oleg Bondarenko
Дарья Олейникова
Евгений Илларионов
Станислав Саранцев
Alex Borisov
Александр
Владислав Корнеев
Камилла Багирова
Влад Лебедь
Андрей Стадник
Катерина Холодило
Александр Бескудников

Рассылки
Подписка на рассылки
Email:

Ваше имя:


Партнеры


© Copyright 2006. WebTexts. Тексты, представленные на этом сайте, могут свободно распространяться при условии сохранения ссылок на автора.



Рускаталог.ком - каталог русскоязычных сайтов Украина онлайн МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов